Din dagliga dos av kråksång och tankeslott.

en dag i Camden

Publicerad 2014-03-03 16:15:00 i Cyanatra reser

Här har vi Robin, min ledsagare. Utan honom hade jag gått vilse och hamnat där ingen vet.

Vi letade efter den mytomspunna sångerskans hus mitt i Camden där vi bodde.
Gatorna där min favoritsångerska vandrade runt i sina rosa ballerina.
Äntligen hittade vi Amy Winehouses gamla hem. Grinden var fylld med blommor.
Robin och jag vandrade vidare i Camden för nya äventyr. Han visste exakt vad jag behövde turistbesöka.
Någonstans i staden London.
Lägger endast upp EN bild ovan i detta inlägg från mobilkameran. Resterande är kusligt alkoholbesudlade.
Kvällen avslutades med världens längsta vandring i mina alltför otympliga Dr. Martens, men det gjorde absolut ingenting. Roligaste impulsresan på länge i en magisk stad. Cheers!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild


Dagboksinlägg

Kategorier

Arkiverat

Prenumerera och dela