Din dagliga dos av kråksång och tankeslott.

den ständiga resan

Publicerad 2012-06-18 23:41:28 i Cyanatra's foton


Kan knappt bärga mig, resenostalgin gnager inom mig. Jag vill resa nu med en gång, trängas i ett alldeles för litet hotellrum med min käraste i en stad långt hemifrån. Åka på utflykter till främmande platser och gå vilse, andas in en ny atmosfär, pröva nya maträtter och drinkar, röka pytoncigaretter och rensa butiker. & Tillslut bara vara. Kan juli hälsa på tidigare i år möjligen?

Kommentarer

Postat av: Anonym

...

Publicerad 2012-06-19 11:03:59

Postat av: L.t

Hejsan sötnos! superfin blogg! Gillar den starkt!

Kolla gärna in min blogg och läs om vad som händer på torsdag! :D

Publicerad 2012-06-19 12:56:28

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild


Dagboksinlägg

Kategorier

Arkiverat

Prenumerera och dela